سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۳

اخبار

بازدید رئیس بهداشت و درمان آغاجاری از منطقه سیل زده حمیدیه در خوزستان

دکتر ناصر مظفری: هدف از این بازدید ارزیابی وضعیت بهداشتی -درمانی اردوگاه های سیل زدگان و برنامه ریزی برای ارسال خدمات درمانی بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دکتر ناصر مظفری رئیس این مرکز و عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی  با جمعی از مسئولان بهداشت و درمان از مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه بازدید کرد.
رئیس بهداشت و درمان  ضمن بازدید از مناطق سیل زده  و گفتگو با موکب داران از نزدیک در جریان چگونگی روند خدمات رسانی به مردم سیل زده قرار گرفت.

وی هدف از این بازدید را ارزیابی وضعیت بهداشتی -درمانی اردوگاه های سیل زدگان و برنامه ریزی برای ارسال خدمات درمانی ذکر کرد و توضیح داد: تا کنون تیم های بهداشتی جهت کنترل سلامت آب ، گروه های سمپاشی و تیم سلامت روان به این مناطق اعزام کردیم و کمک های غیر نقدی شامل مواد غذایی و پوشاک نیز از طریق هلال احمر فرستاده شد تا در این برنامه ملی سهمی داشته باشیم.

در ادامه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی بیان نمود : با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و بیماریهای این فصل بر بهداشت عمومی تاکید داریم و در آینده نیز تیم های مجهزتری به منطقه اعزام می کنیم.

 

بازدید از اردوگاه شهید غلامی و موکب شهید دستیاری ، بازدید از خوابگاه ها و محل های نگهداری مواد غذایی و همچنین تبادل نظر با مسئولین بهداری جنوب وابسته به سپاه پاسداران از دیگر برنامه های این بازدید بود.

 

8

 

10
89
7
6
4
3
2
1

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید